יועץ משכנתא חוסך כסף

כולנו יודעים כי משכנתא הינו מוצר יקר. כך למשל במידה והסכום שקיבלתם הינו חצי מיליון, תצטרכו לשלם מכספם האישי בין 600,000 ל-900,000 שקלים, זאת בהתאם לתקופת ההחזר, הריבית, והתהמיל אותם תצליחו להשיג. ניתן לראות כי בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבינים כי יועץ משכנתא חוסך כסף רב, ולכן בוחרים לשכור את שירותיו.

יותר מכך, העובדה כי יועץ משכנתא חוסך כסף הינה רחבה במיוחד, וחשוב לדעת כי קיימים יתרונות רבים מעבר לחיסכון משמעותי בעלויות כספיות. למעשה, יועץ משכנתא חוסך לכם גם טרחה רבה, תהליכים בירוקרטים רבים ומתישים, וכמובן משא ומתן מול הבנקים השונים.

הסיבה החשובה מכל: יועץ משכנתא חוסך כסף

הנתונים מראים כי מספר יועצי המשכנתאות הולך וגובר, זאת בהתאם לביקוש הרב בשנים האחרונות. נראה כי רוכשי דירות מכל רחבי הארץ מבינים כי על מנת להתמודד מול הבנקים, יש צורך להגיע מצוידים ביועץ משכנתא מנוסה ומקצועי, זאת על מנת להשיג את התנאים הטובים ביותר.

למעשה, תפקידו המרכזי והחשוב ביותר של יועץ משכנתא הוא לערוך בחינה קפדנית, רחבה ואובייקטיבית של עסקת המשכנתא, בתנאים הטובים ביותר, על מנת להבטיח כי השירות יעניק בסופו של יום ללקוח, חיסכון ניכר בעלויות.

מי זקוק לשירותיו של יועץ משכנתאות?

לרבים מאיתנו אין את הידע המקצועי בתחומי נדל״ן, מימון והלוואות, מה שיכול להקשות באופן משמעותי על ביצוע השוואה, משא ומתן וכדומה. יותר מכך, מומחים מסבירים כי ההשלכות של לקיחת משכנתא מהבנק ללא ייעוץ מקצועי, בעלות השפעות משמעותיות על כלכלת המשפחה.

לכן, ניתן לומר בביטחון מלא, כי כל מי שמעוניין לרכוש דירה, ולקבל משכנתא בתנאים טובים, אטרקטיבים ונוחים, מומלץ כי יעזר בשירותיו של יועץ משכנתא מנוסה, מקצועי, אשר מתמחה בתחום.

מה מעניקים שירותיו של יועץ משכנתא?

למעשה, יועץ משכנתאות מלווה אתכם לאורך כל הדרך, מרגע קבלת ההחלטה לקחת משכנתא בעקבות רכישת דירה, ועד היום בו הטיפול הושלם באופן מלא, כלומר קיבלתם משכנתא בתנאים הטובים ביותר. ליווי מסוג זה כולל מספר פגישות, משא ומתן מול הבנקים, ועוד ועוד.

הפגישה הראשונה עם יועץ משכנתא מוקדשת ברובה לבירור המצב הפיננסי של הלקוח, וכיצד הוא צפוי להיות בעתיד. לאחר שלב זה, היועץ מלווה את הלקוח לאורך כל המפגשים, ואף מנהל את משא המתן בעצמו. כמו כן, לאחר לקיחת המשכנתא, היועץ עומד לרשות הלקוח לייעוץ בנושאים נוספים כגון מחזור משכנתא וכדומה.

3 שלבים מרכזיים בתהליך לקיחת משכנתא על ידי יועץ מקצועי

  1. השגת אישור מהבנק
  2. בנייה מפורטת ורחבה של תמהיל משכנתא
  3. ניהול משא ומתן מול הבנק על תמהיל וריביות

יועץ משכנתאות מקצועי, בעל ניסיון והתמחות בתחום, יקפיד על שלבים אלו, ויותר מכך, ילווה אתכם לאורך כל הדרך, ויעניק מענה על כל שאלה ובקשה, עד כאמור, קבלת המשכנתא בתנאים הטובים ביותר, בהתאם למצבכם הכלכלי.