יועץ משכנתא לדירה על הנייר

משכנתא לדירה על הנייר, הינה שונה ממשכנתא רגילה, לדירה בנויה. כאשר אנו רוצים לרכוש דירה על הנייר, יש להיערך באופן מעט שונה, מאשר רכישה רגילה, זאת מכיוון שנדרש לשלם לא מעט כסף, זמן רב לפני האכלוס. המשמעות היא תשלום למשך פרק זמן מסוים גם עבור שכירות, וגם עבור משכנתא. לשם כך, מומלץ לשכור את שירותיו של יועץ משכנתא לדירה על הנייר.

משכנתא לדירה על הנייר: פרמטרים חשובים שעושים את ההבדל

  1. למעשה, אין נכס קיים: לכן, לבנק אין נכס ממשי עליו הוא יכול להסתמך לצורך מתן ההלוואה
  2. הוצאות כפולות: הקונה נדרש לשלם הן עבור המשכנתא אשר לקח, והן עבור הדירה אשר הוא עדיין גר בה
  3. הוצאות משלימות: הקונה נדרש להשתמש במוצרים פיננסים נוספים על מנת לקבל משכנתא

מה שונה בקניית דירה על הנייר?

כולנו חולמים על בית חדש, בו לא גרו לפני. עם זאת, מחירי הנדל״ן בישראל לא מאפשרים זו בקלות. בדיוק כאן נכנסת לתמונה האפשרות לרכוש דירה על הנייר. במילים אחרות, מדובר על דירה האשר טרם נבנתה, והינה זולה יותר בעד עשרים אחוזים ממחיר דירה בנויה.

כמו כן, קיימים יתרונות רבים ברכישת דירה על הנייר:

  1. מחיר זול יותר באופן משמעותי
  2. אפשרות להתאמה ייחודית של הדירה מראש
  3. הקפאת המחיר של הדירה עד להשלמתה

כיצד לבחור יועץ משכנתא לדירה על הנייר? 5 טיפים חשובים

  1. בראש ובראשונה, ניסיון ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר: העדיפו יועץ משכנתא לדירה על הנייר בעל ניסיון רב בתחום, כזה שמתמחה בנושא. כמו כן, ערך מוסף חשוב הינו יועץ אשר עבד בעברו בגופים פיננסים שונים כגון בנק, שוק ההון ועוד.
  2. אדיבות ואמינות: יועץ משכנתא לדירה על הנייר חייב להיות קודם כל אדם ישר. כזה שרוצה לעזור לכם באמת ובתמים, ומוכן לעשות הכל לשם כך. תוכלו לזהות זאת על ידי הקשבה לצרכים ולבקשות שלכם, וכמובן על ידי סבלנות והקשבה.
  3. המלצות וחוות דעת: אל תוותרו על קבלת המלצה מלקוחות קודמים. ניתן לקרוא חוות דעת באתר של אותו יועץ משכנתא לדירה על הנייר, בפייסבוק, וכמובן בגוגל.
  4. הכשרה: הקפידו לבחור יועץ משכנתא לדירה על הנייר אשר עבר הכשרה והתמחות בתחום, למד את הנושא לעומק, ובוגר הן קורס יועץ משכנתאות, או תואר בנושא פיננסי.
  5. ולבסוף, אל תוותרו על חיבור אישי: בסופו של יום, כולנו בני אדם, וחשוב כי מול יועץ משכנתא לדירה על הנייר יהיה לנו חיבור טוב וכימיה, בכל זאת, מדובר באיש מקצוע אשר הולך ללוות אותנו לאורך כל התהליך הארוך והמורכב של קבלת משכנתא.

בהחלט ניתן לראות כי יותר ויותר זוגות צעירים אשר בוחרים לרכוש דירה מהקבלן, בוחרים להיעזר בשירותיו של יועץ משכנתא לדירה על הנייר, ובצדק. יועץ מקצועי, בעל ניסיון, יכול להפוך את התהליך ליעיל, מהיר ופשוט יותר, וכמובן לעזור בקבלת התנאים הטובים ביותר.