ייעוץ משכנתאות – מקצוע

בעשורים האחרונים צמחו מקצועות רבים אשר לא היו קיימים בעבר. ניתן לראות כי אחד המקצועות המבוקשים ביותר כיום, הוא ייעוץ משכנתאות כמקצוע, זאת בעקבות שדרוג ושיפור של השוק הפיננסי בשנים האחרונות, לצד מודעות הולכת וגוברת לריביות, מדדים, וכדומה, אשר העלו את הצורך והרצון של מבקשי המשכנתא לקבל עזרה מגורם מקצועי, אשר מתמחה בתחום.

קורס ייעוץ משכנתאות: למי זה מתאים?

ניתן לחלק את קהלי היעד לקורס מסוג זה לשני סוגים מרכזיים:

  1. מי ששואף להיות בסופו של יום יועץ משכנתא, הן במשרה מלאה והן במשרה חלקית, בין אם מדובר על עבודה כשכיר, בחברה או בבנק, ובין אם מדובר על עבודה כעצמאי.
  2. מי שמעוניין לקבל משכנתא, ושואף ללמוד את הנושא לעומק, ולנהל את התהליך באופן עצמאי, ללא עזרה מקצועית.

המטרה המרכזית של קורס ייעוץ משכנתאות היא בראש ובראשונה להכשיר לתפקיד יועץ משכנתא, זאת על ידי הקניית מידע וכלים רבים. יועץ משכנתא הינו בעל מקצוע מומחה, אשר מתנהל מול הלקוח, מבצע ניתוח תמהיל, מבצע משא ומתן מול הבנק, ושואף להשיג את התנאים הטובים ביותר עבור הלקוח.

ייעוץ משכנתאות – מקצוע: 3 יתרונות מרכזיים

  1. בקורס מקצועי, תוכלו לקבל יחס אישי, וללמוד את כל המידע הנדרש על מנת להפוך להיות, בסופו של יום, יועצי משכנתאות מקצועיים.
  2. קורס איכותי, כולל תרגול מעשי, על מנת להכין אתכם לזמן אמת, לעבודה מול לקוחות.
  3. הכרה מעמיקה של תחום האשראי למשכנתא ונדל״ן בישראל, שתאפשר זיהוי צרכי לקוח וסיוע בניית תמהיל משכנתא מותאם.

מה תקבלו בסיום קורס ייעוץ משכנתאות?

כאמור, בשנים האחרונות הביקוש סביב קורס ייעוץ משכנתאות הולך וגובר, ובצדק. רבים המתעניינים בתחום שואפים לטפח קריירה, ולעסוק בתחום. וכמובן יש מי שמעוניין לעבור את הקורס על מנת לקבל ידע מקצועי, עבור עצמו. כך או אחרת, מומלץ לבחור קורס איכותי, מקצועי, ללא פשרות.

ריכזנו עבורכם מספר קריטריונים מהותיים אשר יעזרו לכם להבין מה בדיוק תקבלו לאחר סיום הקורס:

  1. קורס ייעוץ משכנתאות מקצועי יכין אתכם לבחינה רשמית אשר מתבצעת מטעם התאחדות יועצי המשכנתאות בישראל
  2. תקבלו תעודה של בוגר קורס ייעוץ משכנאות
  3. ניתן לראות כי קיימים מקומות אשר יכולים להציע לכם אף סטאז׳, ולעיתים אף מקום עבודה, הן בתור שכירים והן בתור פרילנסרים
  4. ליווי של תיקי משכנתאות כבר במהלך לימודי הקורס, על מנת לצבור ניסיון ממשי

לסיכום, במידה ואתם מתעניינים בתחום של ייעוץ משכנתאות כמקצוע, חשוב כי בראש ובראשונה תקראו מעט על הנושא, ותערכו סקר שוק מקיף ורחב, אשר ילמד אתכם היכן ניתן ללמוד ייעוץ משכנתאות באיכות הגבוהה ביותר, ללא פשרות. לאחר שתבחרו את המקום הנכון, תסיימו בהצלחה את הקורס, תוכלו להתחיל לעבוד כיועצי משכנתאות, וזה כאמור, הפך להיות אחד המקצועות החמים והמבוקשים ביותר כיום בישראל.