יועץ משכנתא למחיר למשתכן

עומדים להיכנס לעסקת מחיר למשתכן? מומלץ וחשוב במיוחד כי תעזרו בשירותיו של יועץ משכנתא למחיר למשתכן, זאת על מנת שיוכל לבדוק למענכם את הכדאיות בעסקה מסוג זה. חשוב לדעת כי עסקאות מחיר למשתכן אמנם כוללות אחוזי מימון גבוהים במיוחד, אך מנגד, ישנן עלויות נוספות אשר לא קיימות ברכישה של דירה רגילה.

למעשה, תוכנית מחיר למשתכן נועדה בראש ובראשונה לאפשר לזוגות צעירים בישראל, או חסרי דיור, לרכוש דירה מהקבלן, במחיר נמוך באופן משמעותי ממחירי השוק החופשי. תוכנית זו נוצרה על ידי המדינה במטרה לעזור לחסרי דיור להגשים חלום, ולרכוש דירה במקומות שונים ברחבי הארץ.

ראשית, אלו אחוזי המימון המאושרים כיום למשכנתא:

  1. למי שאין ברשותו דירה– עד שבעים וחמישה אחוזי מימון
  2. למי שמשדרג דירה, כלומר מוכר וקונה דירה חדשה- עד שבעים אחוזי מימון
  3. למי שרוכש דירה נוספת- עד חמישים אחוזי מימון

שלבי תהליך קבלת משכנתא למחיר למשתכן

תהליך זה הינו מורכב ממש כמו כל תהליך קבלת משכנתא, אך עם זאת, מעט שונה. תהליך זה כולל בראש ובראשונה הנפקה של אישור עקרוני לנטילת משכנתא, קבלת אישור, וכמובן משא ומתן מול הבנק במטרה להשיג את התנאים והריבית הטובים והאטרקטיבים ביותר. לאחר מכן, השלמת תהליך של בטחונות, ובסופו של דבר, קבלת ההלוואה, בתנאים האופטימליים.

יועץ משכנתא למחיר למשתכן: למה כדאי?

יועץ משכנתא למחיר למשתכן יכול לעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה והטובה ביותר, וכמובן להשיג את התנאים הנוחים ביותר. כלומר, במידה ואתם אכן זכאים לדירה במסגרת פרויקט מסוג זה, חשוב כי בראש ובראשונה תתאמו פגישה עם יועץ משכנתא למחיר למשתכן.

למעשה, יועץ משכנתא למחיר למשתכן יעזור לכם לבחון לעומק וביסודיות את כל ההשלכות אשר קיימות בעת עסקה מסוג זה. כך תוכלו להבטיח כי אתם אכן מקבלים את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם, על סמך ידע אמיתי, ולא על התלהבות ראשונית אשר נובעת בזכייה בתוכנית למחיר למשתכן.

איך זה עובד?

הגובה המרבי של סכום המשכנתא למחיר למשתכן נקבע קודם כל לפי השווי של הדירה, לא לפי מחיר רכישתה. מדובר בהקלה ניכרת ומשמעותית במיוחד. כמו כן, הזוכים בתוכנית זכאים בשיעור מימון גבוה במיוחד של עד כ-75 אחוזים. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון כי על הזוכים לשלם לפחות כ-100,000 שקלים לפני קבלת המשכנתא, זאת במידה והדירה לא עולה על 1.8 מיליון שקלים.

אם כך, השלב הראשון הוא פניה לאחד הבנקים, (מומלץ לפנות לבנק מיד לאחר קבלת ההודעה כי זכיתם בתוכנית מחיר למשתכן) על מנת לקבל אישור עקרוני למשכנתא. כמובן כי מומלץ לערוך את התהליך כולו, וגם את הפניה לבנק באמצעות יועץ משכנתא למחיר למשתכן על מנת להבטיח תהליך יעיל וקצר יותר, אשר בסופו של דבר, יניב את התוצאה הטובה ביותר.